De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Duoflex HX1 Extra op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jos 18-03-2024

Zwaar, iets wat onhandig, geen fan

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Miele 'immer besser' Duoflex valt tegen. Qua design erg mooi om te zien, maar is dat echt belangrijk?

Door naar de iets belangrijkere punten, allereerst accuduur. Ik kan mijn huis a 120 m2 niet in 1 laad beurt doen. Dit komt vooral doordat de machine automatisch op kleed naar de turbostand gaat, wat van mij niet hoeft aangezien hij in die stand maar 15 min mee gaat.

Daarnaast is hij zwaar in de pols, en maakt hij veel lawaai. Opties als een lampje bij de kop zodat je ook onder het bed stof kan zien mist. En tot slot hij kan niet los tegen de muur staan omdat door die wieltjes in de kop hij dan onderuit schuift. Dus je zult de docking station moeten boren.

Nou maar hopen dat hij lang genoeg mee gaat dat ik hier aan kan wennen, mijn vorige 150 euro dure steelstofzuiger ging een jaar mee. Maar die had boven genoemde nadelen niet.

Pluspunten

• design
  • zuigkracht

Minpunten

• accuduur te weinig voor 120m2
  • geen lampje in de zuigkop
  • lawaai
  • Zwaar sturen, sterke pols nodig
  • moet in docking staan, valt anders om

Jolyn 11-03-2024

Hoge verwachtingen waargemaakt

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1 Extra

Wat een fijne stofzuiger! Waar ik een eerdere Rowenta en Bosch geprobeerd heb en gauw weer terugstuurde, ben ik over deze Miele erg enthousiast. Hij ligt stevig in de hand, is wel wat aan de zware kant maar zuigt moeiteloos al het vuil op. Grotere stukken neemt hij niet op, maar dat is voor mij geen probleem aangezien ik deze stofzuiger naast mijn gewone grote stofzuiger gebruik. Erg handig om hem er even bij te pakken wanneer de kinderen net ontbeten hebben of de hond zand meegenomen heeft naar binnen. Je kunt hem gemakkelijk ophangen en wanneer je alleen de kruimeldief wilt gebruiken, blijft de stang gemakkelijk hangen. Hij is eenvoudig te legen en houdt het in turbo stand gemakkelijk vol door de hele benedenverdieping van 90m2. Het enige wat ik mis is een lampje in de voet, maar verder zijn wij heel tevreden.

Pluspunten

• Groot bereik
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Lampje ontbreekt

Evelien 06-03-2024

Degelijk, stijlvol en naar verwachting

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1 Extra

Omdat onze oude steelstofzuiger kapot ging hadden we een nieuwe nodig.

Miele heeft bij ons een goede naam; betrouwbaar en degelijk.
Dat is wat wij nu herkennen in deze steelstofzuiger.

De steelstofzuiger past mooi in onze witte keuken.
Het is fijn dat hij aan de muur gehangen kan worden en zo meteen wordt opgeladen. Zo is hij altijd klaar voor gebruik.

We vinden de stofzuiger behoorlijk zwaar. Ook als je 'm alleen als handstofzuiger gebruikt voor bijvoorbeeld de trap. Als je wat minder kracht hebt in je handen zou ik niet voor deze steelstofzuiger kiezen.

De zuigkracht is goed. Wij hebben tegels, een houten vloer en verschillende matten. Bij alle ondergronden zuigt de stofzuiger goed. Bij de matten begint de roller in het vloerstuk te draaien. Ik gebruik wel altijd de powerknop.

Ik kan de hele benedenverdieping met een oplaadbeurt zuigen.

Het legen van de stofzuiger gaat eenvoudig boven de prullenbak.

Qua geluid is er geen verschil met onze vorige stofzuiger. Hij maakt lawaai, maar het is niet storend.

Er zit geen lampje op het voetstuk. Dat is jammer, want dat zou voor in de avonden handig zijn.

Al met al een fijne steelstofzuiger.

Pluspunten

• uiterlijk
  • zuigkracht
  • accuduur

Minpunten

• geen lampje
  • gewicht

s******@g******** 04-03-2024
Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

De steelstofzuiger is een praktisch hulpmiddel om op een snelle en eenvoudige manier even het huis te stofzuigen. Het apparaat heeft 2 standen waarop hij werkt en ik merk dat als je grondig het huis wilt doen, dan hij op de sterkste stand moet staan. Dan is de accu wel sneller leeg en kan ik niet het hele huis stofzuigen. Dat vind ik wel jammer, want hiermee kan hij mijn huidige stofzuiger niet vervangen. Wel is het handig voor onder de tafel of in de keuken om even snel tussendoor te doen. De stand van de kruimeldief doet het prima op een lagere stand en daarmee kan ik dan wel weer fijn de trap mee doen. De opvangbak is zeer handig te legen, wat wel nodig is na iedere keer dat ik het gebruikt heb. De inhoud ervan is niet heel groot, maar dat maakt hem gelijk wel hygiënisch.

Jordi 28-02-2024

Goeie start

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Komende van een ouderwetse zakstofzuiger was dit een hele verbetering. Het begint wat onwennig, want het weegt toch wat meer in je hand dan enkel een slang. Gelukkig gaat het verder heel soepel en laat de Miele zich eenvoudig geleiden naar waar die moet zuigen. De stofzuiger doet goed zijn werk en helemaal top dat de zuigkracht en intensiteit zelf wordt aangepast als de ondergrond wijzigt. De accu stelt niet teleur en met gemak kan de woning volledig gezogen worden. Het legen van het vuilreservoir gaat zeer eenvoudig (wellicht iets te eenvoudig als je nog niet weet wat je doet en vervolgens de klep opent in de woonkamer, waardoor je nog een keer mag zuigen).

Het nadeel van de stofzuiger is de draaiende borstel als je vrouwen met lang haar in huis hebt. De haren draaien zich om de borstel en dit vormt een lus waar de borstel op een gegeven moment toch moeite mee heeft. Het handmatig verwijderen van het haar is best een vervelende klus. Daarnaast zou het fijn zijn geweest als de stofzuiger van zichzelf zou blijven staan, maar dat is een luxe probleem.

Al met al zeer tevreden met deze stofzuiger. Doet goed zijn werk en laat zich goed begeleiden naar alle plekjes. Alle losse hulpstukken zorgen er voor dat het een veelzijdig apparaat is en je snel kan wisselen voor verschillende klusjes. Lomper dan een kruimeldief maar je pakt hem er toch net zo snel bij vanwege de mogelijkheid tot wisselen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Automatisch zuigkracht aanpassen
  • Vuilvak eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Borstel wikkelt zich in haren
  • Geen lamp voor stof

DannyH 28-02-2024

Top steel stofzuiger

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Ik was sceptisch in mijn verwachtingen (na eerder een ander A en een C merk steelstofzuiger te hebben geprobeerd) maar ook hoopvol gezien ik fan ben van de kwaliteit van Miele producten in zijn algemeenheid. Al bij het uitpakken verrast door de kwaliteit van de onderdelen, daarnaast ziet hij er ook nog eens klinisch schoon en strak uit. Direct aan de lader gelegd en ook hier positief over de tijd waarbinnen hij vol was. Direct mee aan de slag gegaan en hij werkt perfect. Zowel kleinere stofdeeltjes als grotere etensresten worden goed opgezogen. De overgang van onze stenen vloer naar het tapijt ging ook super. Je hoort hem even schakelen en hij past zich automatisch aan met de roller voor het tapijt. Ik was ook verbaasd over het vele stof er al direct opgevangen werd. Dus vooral positief over de zuigkracht op de verschillende ondergronden en ook heb ik met onze beneden verdieping 13x5 meter geen problemen met de accuduur. De andere verdiepingen doe ik wel na een laadbeurt. Wat wellicht als vervelend ervaren kan worden zijn het gewicht (voor wat kleinere lichtere mensen kan ik me voorstellen dat hij aan de zware kant is) en het geluid. Voor mij beide niet storend maar het viel wel op. Over het algemeen erg blij met mijn aanschaf!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Moeite loos schakelen in zuigstanden

Minpunten

• Ontbreken van verlichting bij zuigmond
  • Gewicht

Umnoor 28-02-2024

Handig en compact

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1 Extra

Bij het eerste gebruik van de Miele Duoflex HX1 viel me de eenvoudige bediening op, wat de start soepel maakte.

Het ontwerp past redelijk in mijn huis, maar het compacte formaat maakt het handig voor opslag.

De zuigkracht en efficiëntie van de Miele Duoflex HX1 zijn voldoende voor dagelijkse schoonmaaktaken.

De wendbaarheid van de Miele Duoflex HX1 is erg handig

Over het algemeen heeft de Miele Duoflex HX1 mijn schoonmaakroutine verbeterd.

Pluspunten

• Compact
  • Sterke motor

Minpunten

• Heeft geen lichtjes waardoor je stof mist

s*******@h********** 24-02-2024
Geschreven voor: Miele Duoflex HX1 Extra

Het product heb ik nu enkele weken in gebruik en in het begin moest ik erg wennen aan het gewicht van de stofzuiger. Inmiddels weet ik niet meer beter. Doordat de stofzuiger draadloos is, vlieg je zo het hele huis door. De stofzuiger is geschikt voor alle vloeren en maakt echt goed schoon. Er zit een ophangsysteem bij en als je de stofzuiger daarop hangt, laadt hij automatisch op. Zo grijp je nooit mis! Wij gebruiken de stofzuiger ook vaak als kruimeldief. Ook ideaal om even gauw de auto mee schoon te maken als de kinderen gekruimeld hebben.

f*********@h********** 23-02-2024

Effectief en krachtig!

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Een aanvulling in mijn huishouden. De kwaliteit van de zuigkracht is hoog en daarmee heb ik het gevoel dat ik effectief schoonmaak. De wendbaarheid van de stofzuiger is een eigenschap wat het gebruik gemakkelijk maakt. Dat vind ik een pluspunt. Daarnaast is de accuduur voor mij optimaal. Met een volle accu kan ik in één keer alles schoonmaken wat ik wil. Zo fijn! Sommige plekken wil ik vaker stofzuigen dan andere en dan biedt de kruimelzuiger een super uitkomst. Deze steelstofzuiger maakt de klusje zoveel makkelijker en leuker. Ik ervaar mijn aankoop als positief!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Hsui 23-02-2024

Fijne stofzuiger, zowel qua uiterlijk en functionaliteit

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Wij hebben de Miele steelstofzuiger aangeschaft om onze oude steelstofzuiger te vervangen. Wij merken dat we zo'n stofzuiger er toch sneller bij pakken om de trappen te stofzuigen of voor de etensresten. Deze stofzuiger ligt redelijk zwaar in de hand, maar daar ben je snel aan gewend. Hij gaat soepel over onze tegelvloer en bij de overgang naar een vloerkleed wordt de zuigkracht automatisch aangepast.

De stofzuiger maakt niet heel veel herrie. Qua accuduur is het nog niet voorgekomen dat het op was, maar we gebruiken de stofzuiger dan ook niet voor 55 min lang. De batterijindicator is handig zodat je weet hoelang je nog verder kan.

De zuigkracht is voldoende: zand, kruimels, stof, haren worden moeiteloos meegenomen. Het stofreservoir is heel makkelijk te legen. Alleen is in eerste instantie niet duidelijk waarom je 3x aan het filter moet draaien omdat je niets ziet gebeuren. Daarvoor moet je wel echt de handleiding lezen. Wat de consequenties zijn als je het niet draait is ook niet zo duidelijk helaas.

Wat ook handig is, is dat je de accessoires makkelijk kan vastklemmen aan de steel en op deze manier kan meenemen. Dat maakt het wisselen van borstels heel eenvoudig.

Wij zijn tot nu toe erg tevreden met deze stofzuiger, het is een mooi apparaat wat goed binnen een minimalistisch interieur past.

Pluspunten

• Past zuigkracht aan op verschillende ondergronden
  • Lange accuduur
  • Stofreservoir makkelijk te legen

Minpunten

• Aan de zware kant
  • Lengte van de steel niet aan te passen

Nikie 23-02-2024

Voldoet ruim aan de verwachting

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Deze stofzuiger doet precies wat je er van verwacht. Goede zuigkracht, prima accuduur (ik kan mijn hele appartement grondig stofzuigen, inclusief kasten en hoge oppervlakten los van de vloer en dan is er nog meer dan de helft vd accu over), handige accessoires die je aan de steel kunt klikken en het stofreservoir is heel gemakkelijk te legen zonder rommel te maken. Weinig écht op aan te merken dus. Een paar aandachtspunten is dat de stofzuiger best zwaar is. En wat ik een klein minpunt vind is dat je hem niet tussendoor ergens neer kunt zetten, dan rolt hij weg. Dat geldt ook voor het opbergen, daar moet je eigenlijk echt de bijgeleverde standaard voor monteren aan de muur. De stofzuiger is niet heel stil, maar maakt ook weer niet absurd veel geluid, gewoon wat je gewend bent van een stofzuiger. Ik merk dat ik deze nu al vaker 'even snel' erbij pak, bijvoorbeeld als kruimeldief of om even snel alleen bij de deur schoon te maken. Dus dat zegt voor mij wel dat het apparaat fijn en makkelijk in gebruik is!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Accuduur
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Zwaar
  • Blijft niet los staan

IBoua 22-02-2024

Perfecte stofzuiger voor appartement

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Voor iemand met een kleiner appartement, zoals ik, is dit een prachtige stofzuiger! Allereerst komt het in een prachtig pakket binnen en heb je er ook meerdere opzetstukken bij. De stofzuiger zelf voelt degelijk en kwalitatief goed aan!

Over de werking heb ik niks anders dan lof! De stofzuiger heeft veel zuigkracht en kan ook een redelijke tijd zuigen op 1 acculading! Ik kan met 1 oplaadbeurt de gehele vloer in mijn appartement afwerken. Waar ik sommige mensen hoor klagen over het geluid, vind ik het wel meevallen. Moet wel zeggen dat ik met niemand rekening hoef te houden thuis. Verder krijg je ook een muursteun waarmee je deze stofzuiger op een mooie manier kan wegzetten.

Nadelen? Ik had zelf alleen liever een zwarte kleur gehad voor de stofzuiger en misschien een iets langere accuduur voor de turbostand. Verder is deze stofzuiger perfect voor mijn situatie!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Kwaliteit

Minpunten

• Zwart was mooier geweest

Kima0202 22-02-2024

Handige steelstofzuiger

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Ik was super enthousiast na het uitpakken. De design is prachtig en valt goed in de hand. Makkelijk in elkaar te zetten. En goed verpakt. De Miele HX1 steelstofzuiger is ware must in een huishouden. Goeie zuigkracht, zuigt iedere kruimel op. De zuigkracht blijft de gehele tijd krachtig. Ook is er een powerknop waardoor de zuigkracht nog sterker wordt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die knop niet nodig heb. De accu gaat ook lekker lang mee wordt geleverd met een oplaadkabel die vrij lang is daardoor makkelijk op te laden. Je krijgt er veel extra accessoires bij zo kan je meteen de trap en de bank mee pakken ideaal gewoon. De Miele HX1 rijdt ook lekker soepel mee absoluut niet stroef. Ook heeft het een handige ophangsysteem wat meegeleverd wordt. De steelstofzuiger is ook makkelijk te legen. Ik sta ieder keer weer versteld hoeveel stof het opzuigt. Het Maakt ook niet veel geluid. Waardoor ik het ook savonds kan gebruiken. Kortom een aanrader. Wij gebruiken het dagelijks in onze huishouden. En kunnen de Miele HX1 niet meer wegdenken. Een absoluut goeie aankoop

c************@g******** 22-02-2024
Geschreven voor: Miele Duoflex HX1 Extra

De Miele HX1 extra is een zeer krachtige steelstofzuiger die makkelijk het vuil wegzuigt. Het past zich makkelijk aan aan de ondergrond. Daarnaast komt deze stofzuiger met een aantal opzet stukken waarmee je verschillende plekken kunt stofzuigen zoals bijvoorbeeld de bank en kieren. Tijdens het testen miste ik een lampje aan de onderstuk waarmee ik het vuil zie op de ondervloer. De stofzuiger is makkelijk te legen na gebruik. En als laatst: ik vind het design erg mooi!

Nantko 21-02-2024

Erg goede en robuuste steelstofzuiger van Miele

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1 Extra

De Miele HX1 extra steelstofzuiger is erg robuust en is makkelijk in gebruik. De stofzuiger maakt normaal geluid en zuigt erg goed. Handig is ook het schakelen tussen steelstofzuiger en de kruimeldief variant. In een handomdraai schakel je tussen de varianten. De stofzuiger ligt lekker in de hand en je pakt hem even snel om het huis weer stofvrij te maken. Op de stofzuiger is gemakkelijk te zien hoe vol de batterij is. De batterij gaat lekker lang mee en je kan met gemak het gehele huis stofzuigen. Verder kun je in de opvangbak van de stofzuiger zien hoeveel stof je al opgezogen hebt. Oftewel je ziet gelijk de eer van je werkt. Kortom deze stofzuiger is een aanrader om als steelstofzuiger aan te schaffen!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Batterijduur
  • Robuust

Minpunten

• Gewicht

t*****@m****** 21-02-2024
Geschreven voor: Miele Duoflex HX1 Extra

Nog nooit een steelstofzuiger gehad maar met 2 honden en een pasgeboren baby in huis, schort het me wel eens aan tijd om uitgebreid schoon te maken met de gewone stofzuiger. Miele was een merk waar we veel goede ervaringen mee hadden, dus qua steelstofzuiger durfden we dat wel aan. Bij het uitpakken kwam een prachtig apparaat tevoorschijn, voelt hel robuust aan, en er zitten een heleboel accessoires bij. Eerst hebben we hem opgeladen, dit kun je doen door de beugel aan de muur te bevestigen en hem daar aan te hangen, of je kunt de stekker in het stopcontact steken en de basis op die manier opladen. Eenmaal opgeladen direct uitgeprobeerd, het geluid zou heel hard zijn maar dat viel mij onwijs mee. Hij stofzuigt heel fijn, zuigt grotere en kleinere dingen heel makkelijk op. De kop rijdt soepel over de vloer en kun je goed in alle hoekjes en gaatjes en onder de bank krijgen. Direct ook de verschillende koppen gebruikt, ook deze bevallen zeer goed, op harde scherpe uiteinden zit zelfs een zacht materiaal zodat je niets beschadigd. Het op en af klikken van de diverse accessoires is ook heel gemakkelijk. Bij het overgaan van de laminaatvloer naar de deurmatten merk je dat hij overschakelt in een hardere zuigstand, dat gaat enorm soepel. Er kwam enorm veel vuil uit mijn matten wat de andere stofzuiger er kennelijk niet uithaalt. en de mat blijft keurig liggen! hij trekt hem niet van de grond af zoals mn gewone stofzuiger wel doet. Ik kon er uitgebreid mn woonkamer, trappen en bovenverdieping mee doen en toen moest hij weer opgeladen worden, voor mij ruim de tijd om alles netjes te krijgen. Enige nadeel kan zijn dat hij na een tijdje wat zwaar aanvoelt in de hand. en dat er geen parkeerstand op zit, maar dat je hem ergens neer moet leggen als je tussendoor bv een stoel wil verschuiven. Het legen van de stof opvangbak is ook zeer gemakkelijk. Inmiddels heb ik de basis in de trapkast opgehangen en hangt de stofzuiger zo dat je hem even snel pakt om te stofzuigen, mijn huis is nog nooit zo netjes geweest!! Ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop en raad het iedereen aan.

s*********@l****** 21-02-2024

Robuust & Krachtig!

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1 Extra

Niet eerder voelde een steelstofzuiger zo robuust en krachtig aan. Feilloos zuigt deze alle kruimeltjes, haren en stof weg! Het design is erg mooi maar bovenal functioneel. Heel tevreden over deze krachtige steelstofzuiger. Natuurlijk is niet alles louter positief, ik mis een lampje aan de voet van de stofzuiger en na het zuigen van tapijt/ kleed dien je de stofzuiger aan en uit te zetten om roller in de voet weer te laten rollen. Dat valt gelukkig in het niet bij wat positief opvalt; - makkelijk twee opzetstukken aan de steel te bevestigen voor tijdens het stofzuigen te wisselen. - vuil reservoir gemakkelijk te legen, letterlijk een druk op de knop en deze is geleegd - gemakkelijk wisselen tussen complete stofzuiger of alleen “kruimeldief - stelt zich zelf in op de betreffende ondergrond Onder aan de streep ben ik meer dan tevreden over de Miele Duoflex HX1 Extra.

Pluspunten

• Krachtige zuigkracht
  • Vuil reservoir gemakkelijk te legen

Minpunten

• Geen lamp in voet

k*****************@g******** 17-02-2024
Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

De stofzuiger is redelijk compact en maakt een robuuste indruk. Het opvangreservoir is niet heel groot maar dat maakt de stofzuiger wel beter wendbaar en maakt dat je makkelijker in hoeken en gaten komt. De stofzuiger maakt niet heel veel lawaai maar heeft wel iets langer nodig om op sterkte te komen. Ideaal dat er een aan/uit knop op zit zodat je niet voortdurend een knop moet blijven indrukken om het apparaat aan te blijven houden. Er zit ook een max-knop op waarmee de zuigkracht wordt versterkt maar let erop dat de accuduur hier flink snel van achteruit gaat (10 min ipv bijna een uur). Wel handig voor de zwaardere taken. Er worden wat handige opzetstukken meegeleverd en de zuigvoet is wel heel ideaal voor zowel vloerbedekking als gladde vloeren. Ondanks dat dit niet de meest krachtige stofzuiger is voldoet deze aan mijn verwachting en is deze wat mij betreft als 'hoofd stofzuiger'. te gebruiken voor de gehele woning. Ik kan deze zeker aanraden!

Willem18 16-02-2024

Miele power

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Groot was mijn verwachting nadat ik de Miele Duoflex besteld had. Gelukkig kon de stofzuiger hier volledig aan voldoen. Wat een design. Niet enkel handig om te zuigen maar het toestel ziet er ook nog eens kei cool uit. Dan de prestaties op zich. Hij zuigt krachtig en met veel power al het vuil op. Als je over een tapijt passeert zet hij uit zichzelf extra power aan. Hij geraakt ook op moeilijk bereikbare plaatsen alhoewel de koppeling van de buis en de zuigmond iets smaller zou zijn mogen uitgevallen. Dan had ik bijvoorbeeld onder de zetel ook nog aangeraakt wat nu juist 1 cm tekort komt. Het leegmaken van de stofzuiger werkt ook super handig. Gewoon boven de vuilzak openklikken en het reservoir kan er opnieuw tegen. Het enige minpunt aan de Miele vind ik de batterijcapaciteit. Met een batterij volledig opgeladen geraak ik niet rond in het volledige huis. Verder blijft het een super handig, licht toestel met een uitstekende zuigcapaciteit. Een droom om in huis te hebben.

Pluspunten

• geen draad die in de weg zit
  • past zelf de zuigkracht aan aan de ondergrond

Minpunten

• batterij gaat niet lang genoeg mee

s*******@g******** 15-02-2024

Kwaliteit stofzuiger

Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

We hebben de stofzuiger nu een paar dagen in huis..hij is makkelijk in elkaar te zetten en gebruiksvriendelijk. Geluid is prima en de stofzuiger komt stevig en betrouwbaar over. De zuigkracht is prima en we kunnen er makkelijk het hele huis mee zuigen voordat ie weer opgeladen wordt. De borstel gaat moeiteloos van laminaat naar tapijt
Minpunten zoals hierboven beschreven; stofzuiger ris niet in lengte verstelbaar en ook vrij zwaar. De borstel is klein en het is jammer dat er geen led verlichting op zit. Wij vinden prijs/kwaliteit verhouding niet kloppen en deze stofzuiger te duur voor wat je krijgt.

Pluspunten

• Geluid
  • Kwaliteit
  • Accu

Minpunten

• Duur
  • Geen led
  • Niet verstelbaar

m*************@g******** 15-02-2024
Geschreven voor: Miele Duoflex HX1

Na het uitpakken van de Miele Duoflex HX1 was ik meteen enthousiast over het design. Het apparaat heeft een luxe en degelijke uitstraling. Hij ligt goed in de hand maar is wel aan de zware kant. De zuigkracht is indrukwekkend voor deze snoerloze stofzuiger. Door het transparante stofreservoir is goed te zien welk resultaat het zuigen heeft. Het wisselen tussen de verschillende accessoires zoals de meubelzuogmond, kierenborstel en reliëfborstel gaat eenvoudig en gebruiksvriendelijk. De batterij is na 12 minuten op vol vermogen wel snel leeg maar in deze tijd is veel stof je huis uit!